Videoconferinţa Confidex „Despre încrederea în economie în vreme de criză”. Iulian Stanciu, eMAG: Pe zona de bacănie şi bunuri de larg consum, creştem de la o săptămână la alta cu 30-40%

Autor: Alina-Elena Vasiliu 29.06.2020

Criza generată de coronavirus a schimbat mixul de consum, astfel că o pondere mai mare a revenit produselor cu un preţ mediu mai mic, spune Iulian Stanciu, CEO eMAG. „S-a schimbat mixul de consum, au crescut foarte mult produsele cu valoare mică. Am lansat zona de băcănie, bunuri de larg consum, produse cu o valoare medie mică, deşi munca pe care o facem noi este aceeaşi. Pe zona de bacănie şi bunuri de larg consum, creştem de la o săptămână la alta cu 30-40%”, a spus Iulian Stanciu la videoconferinţa Confidex „Despre încrederea în economie în vreme de criză”. El a adăugat şi că, deşi retailul online a crescut, au crescut şi costurile, din cauza adaptării la noul context. Întregul lanţ a trebuit transformat cu măsuri foarte drastice, pentru a proteja şi angajaţii, şi clienţii, iar eMAG a trebuit să facăs foarte multe investiţii.