O treime din companiile care cumpără publicitate pe Facebook, printre care se numără Coca-Cola, Starbucks şi Adidas, iau în considerare boicotarea reţelei de socializare în urma campaniei „Stop Hate for Profit”

Autor: Eduard Ivanovici 01.07.2020

Aproape o treime dintre companiile care cumpără publicitate pe Facebook vor renunţa temporar la parteneriatele cu reţeaua de socializare în urma campaniei „Stop Hate for Profit”, arată un sondaj al Federaţiei Mondiale a Agenţilor de Publicitate, potrivit The Guardian.

Luni, Ford şi Adidas au anunţat că îşi vor încheia parteneriatele cu compania lui Mark Zuckerberg, alăturându-se unor corporaţii precum Honda, Verizon şi Unilever.

Alte companii, precum Starbucks şi Coca-Cola, au suspendat temporar toate reclamele mediate de Facebook, însă nu şi-au anunţat suportul pentru campania „Stop Hate for Profit”, care coordonează boicotul împotriva reţelei de socializare.

„Am intrat într-o nouă eră a militantismului online”, a declarat Greg Sterling, analist în marketing digital.

Campania „Stop Hate for Profit” a luat naştere după moartea afro-americanului George Floyd şi are ca ţel eradicarea discursurilor care incită la ură în spaţiul public.