Retailerul de încalţăminte Benvenuti şi-a bugetat o scădere de 40% a businessului în 2020 şi primele pierderi de după 2009. „Acum suntem la 70% din vânzările de anul trecut, dar am pierdut trei luni de activitate.“

Autor: Cristina Roşca 02.07.2020

Retailerul de încălţăminte Ben­ve­nuti, unul dintre cei mai importanţi ju­cători de pe piaţa de pantofi din Ro­mânia, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 83 mil. lei, cu aproape 40% mai mică decât în 2019. Pentru com­panie ar fi cel mai redus ni­vel de după 2013 dat fiind că în ultimul de­ceniu sau chiar mai bine trendul businessului a fost ascendent.

„Acum suntem la 70% din vân­zările de anul trecut, dar trebuie să ţinem cont că s-au pierdut trei luni de acti­vitate în offline, perioada cât maga­zi­nele fizice au fost închise“, spune Adrian Câzu, directorul de dezvoltare şi retail al retailerului de încălţăminte Benvenuti.

Compania are circa 55 de maga­zi­ne sub brandul Benvenuti şi Enzo Bertini, cele mai multe unităţi fiind am­plasate în centre comerciale şi mal­luri. De aceea, reţeaua a fost închisă pâ­nă pe 15 iunie, funcţionând doar ma­gazi­nul online. Acesta însă nu a reuşit nici pe departe să compenseze închi­derile, având o pondere de doar câteva procente, sub 10%, conform datelor comunicate anterior de companie.