Miele România şi-a bugetat pentru 2020 o creştere uşoară a afacerilor, până la 49 mil. lei. „Deşi pandemia afectează toate ramurile de business, apetitul pentru electrocasnice premium rămâne ridicat“

Autor: Cristina Roşca 06.07.2020

Producătorul de electrocasnice de lux Miele România, care are local şi retail propriu dar şi distribuţie către alte magazine, şi-a bugetat pentru 2020 afaceri de 49 mil. lei, în urcare cu aproape 2% faţă de anul trecut. 

Avansul este mai redus faţă de ritmul obişnuit de două cifre, semn că pandemia îşi pune amprenta asupra oricărui business. Totuşi, în contextul în care foarte multe afaceri şi-au bugetat scăderi în 2020, grupul german rămâne încrezător în ceea ce priveşte perspectivele acestui an.

„Deşi pandemia afectează în mod cert toate ramurile de business din România, nişa echipamentelor electrocasnice premium demonstrează că apetitul clienţilor pentru astfel de produse rămâne ridicat chiar şi în astfel de momente. Per total, după cele două luni de izolare impusă, Miele România a înregistrat vânzări în creştere cu o medie de peste 32% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut“, spun oficialii companiei.