Noua direcţie în piaţa privată de sănătate. Reţeaua de sănătate Regina Maria: 10% dintre companiile cu abonamente şi-au testat angajaţii, cererea a crescut simţitor
♦ Reţeaua Regina Maria are 600.000 de abonamente în portofoliu ♦ Din datele ZF, reţeaua privată are circa 4.000 de companii pentru care oferă abonamente medicale ♦ Un test PCR pentru depistarea coronavirusului este 340 de lei la cerere, iar testele serologice, pentru a vedea prezenţa anterioară a virusului, costă 280 lei.
Reţeaua Regina Maria, al doilea jucător din piaţa privată de sănătate, a primit solicitări de la 10% dintre companiile din portofoliul operatorului pentru testarea angajaţilor. Din informaţiile ZF, Regina Maria are circa 4.000 de companii pentru care oferă servicii de abonamente, ceea ce înseamnă că 400 de astfel de firme şi-au testat angajaţii începând din 15 mai, mai exact într-o lună şi jumătate de la deschiderea testării la cerere, din calculele ZF.
„Motivele şi situaţiile în care companiile din portofoliul nostru îşi testează angajaţii sunt reînceperea activităţii şi reîntoarcerea unui procent mai mare al salariaţilor la locul de muncă, deplasarea unei echipe în afara ţării (în statele care solicită astfel de investigaţii în acest moment), echipe care lucrează cu publicul ori validarea sau infirmarea unui caz suspect de COVID-19. Până în prezent, peste 10% din companiile din portofoliul nostru şi-au testat angajaţii, iar numărul solicitărilor creşte de la o săptămână la alta“, au transmis pentru ZF reprezentanţii reţelei Regina Maria.