Walter Friedl, producătorul de vin Lacerta: Anul trecut 8.000 de persoane au venit la degustări şi pentru a face turul cramei. Aceştia se transformă în clienţi

Autor: Cristina Roşca 06.07.2020

♦ Producătorul vinurilor Lacerta estimează pentru acest an o scădere a cifrei de afaceri de până la 50%, declinul fiind cauzat de pandemia care a închis industria HoReCa, unde compania îşi vinde cea mai mare parte a licorilor ♦ În România, crama are şi un parteneriat cu reţeaua de supermarketuri Mega Image, unde vinde vinurile din gama medie Cameleon ♦ Anul trecut crama a fost vizitată de 8.000 de turişti care au şi cumpărat vin direct de la companie ♦ Pandemia de Covid-19 a lovit şi acest segment, precum şi exporturile care reprezintă în mod normal 20% din business.

„Vindem majoritar în HoReCa (sub brandul Lacerta) şi trimitem la export vinurile sub acelaşi brand şi mai puţin Cameleon. Avem şi un parte­neriat solid cu Mega Image pentru brandul Cameleon. Tot mai multe lanţuri de retail investesc acum în a-şi dezvolta cornere de vinuri premium selectate de somelieri. Aceasta e direcţia corectă“, spune Walter Friedl, managing partner al cramei. El adaugă că producătorul de vin are o prezenţă puternică şi în online, dar acest pariu este unul mai nou, încurajat mai ales de pandemia de Covid-19 şi de măsurile de izolare la domiciliu.