Noul trend: testarea angajaţilor. Peste 10% dintre companiile abonate la reţeaua Regina Maria şi-au testat angajaţii de COVID-19

Autor: Georgiana Mihalache 06.07.2020

Reţeaua Regina Maria, al doilea jucător din piaţa privată de sănătate, a primit solicitări de la 10% dintre companiile din portofoliul operatorului de abonaţi pentru testarea angajaţilor care s-au întors la muncă.

Din informaţiile ZF, Regina Maria are circa 4.000 de companii pentru care oferă servicii de abonamente, ceea ce înseamnă că 400 de astfel de firme şi-au testat angajaţii începând din 15 mai, la o lună jumătate de la deschiderea testării la cerere, din calculele ZF.

„Motivele şi situaţiile în care companiile din portofoliul nostru îşi testează angajaţii sunt reînceperea activităţii şi reîntoarcerea unui procent mai mare al angajaţilor la locul de muncă, deplasarea unei echipe în afara ţării (în statele care solicită astfel de investigaţii în acest moment), echipe care lucrează cu publicul sau validarea sau infirmarea unui caz suspect de COVID-19“, au transmis pentru ZF reprezentanţii reţelei Regina Maria.

Domeniile de activitate din care provin companiile care au cerut până acum testarea angajaţilor sunt variate, de la cel bancar, la producţie sau bunuri de larg consum (FMCG).

Reţeaua Regina Maria are 600.000 de abonamente în portofoliu. Regina Maria are o capacitate de 1.210 de teste pe zi, iar 31% dintre rezultate sunt oferite în aceeaşi zi. Un test PCR la cerere în cadrul Regina Maria costă 340 de lei, iar un test serologic costă 280 de lei.