Lanţul românesc de cafenele 5 to go a intrat în top 25 cele mai extinse reţele din Europa şi Orientul Mijlociu. Compania avea la finalul anului trecut circa 150 de unităţi, cu 50% mai multe ca în 2018

Autor: Cristina Roşca 07.07.2020

Lanţul românesc de cafenele 5 to go, fondat în urmă cu circa cinci ani de doi antreprenori locali, este al 23-lea cel mai extins jucător de pe piaţa de profil din Europa şi Orientul Mijlociu. Compania a urcat trei poziţii faţă de 2018 după o creştere de 50% a numărului de localuri, una dintre cele mai rapide expansiuni dintre jucătorii analizaţi de revista FoodService care a realizat topul celor mai importante 80 de lanţuri de cafenele din Europa şi Orientul Mijlociu. Reţeaua 5 to go este singurul nume românesc din clasament, cu 150 de unităţi la finalul anului trecut.

5 To Go a luat naştere în anul 2015, odată cu lansarea primei cafenele în apropiere de Piaţa Lahovari, la câţiva paşi de Teatrul Ţăndărică. Apoi compania a continuat expansiunea într-un rtim rapid, bazându-se mult pe dezvoltarea în franciză şi ajungând astăzi în mai multe oraşe din ţară. Deschiderile continuă în acest an în ritmul deja bugetat, de 100 de unităţi sau chiar peste, în pofida pandemiei. Fondatorii reţelei spun că e loc de 400-500 de cafenele sub brandul 5 to go în România şi abia apoi se vor gândi la expansiune.