eMAG, liderul pieţei de retail online, a revenit pe profit net în 2019, după şase ani în care a raportat pierderi

Autor: Adrian Seceleanu 09.07.2020

Compania deţinută de grupul Naspers şi antreprenorul Iulian Stanciu a avut un câştig net de aproape 50 mil. lei la afaceri de 4,6 mld. lei.

Dante Internaţional, compa­nia care administrează eMAG - cel mai puternic re­tailer online din România şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune, a revenit pe profit net în 2019, după şase ani în care a raportat pier­deri, arată datele disponibile pe site-ul Mi­nisterului Finanţelor Publice din România.

Compania a raportat la Finanţe afaceri de 4,599 mld. lei, mai mari cu 8% faţă de anul precedent, şi un profit net de 49,5 mil. lei, faţă de o pierdere netă de 44,7 mil. lei în 2018. Cum a reuşit eMAG să treacă pe profit? „Rezultatele din 2019 au fost susţinute în primul rând de modul în care am reuşit de-a lungul timpului să ne adaptăm nevoilor clienţilor prin extinderea ofertei de produse, prin preţuri şi servicii mai bune, dar şi a in­vestiţiilor în logistică, tehnologie şi dezvoltare. Investiţiile susţinute ne-au adus o calitate foarte bună a serviciilor, fapt pentru care un număr din ce în ce mai mare de clienţi au ales să ne folosească în mod frecvent pe parcursul unui an”, a declarat pentru ZF Tudor Manea, director general al eMAG România.