Auchan extinde parteneriatul cu Poşta Română pentru livrări de produse la nivel naţional

Autor: Cristina Bellu 09.07.2020

Retailerul francez Auchan, care deţine pe plan local 33 de hipermarketuri, două supermarketuri şi 24 de magazine de proximitate, anunţă extinderea parteneriatului cu Poşta Română iniţiat în luna mai a acestui an în Suceava şi localităţile limitrofe, pentru livrarea la nivel naţional a comenzilor plasate prin intermediul magazinului online.

“Prin extinderea parteneriatului la nivel naţional, clienţii vor putea comanda alimente la temperatură ambientală, dar şi produse nealimentare, din toate categoriile listate pe auchan.ro, prin selectarea magazinului Auchan Cotroceni, cu o greutate maximă a comenzii de 30 de kilograme”, transmit reprezentanţii celor două companii.

Comenzile vor fi livrate în 24 de ore în Bucureşti, în 48 de ore în localităţile limitrofe ale Capitalei şi oraşele reşedinţă de judeţ şi în 72 de ore în localităţile limitrofe reşedinţelor de judeţ.

Poşta Română monitorizează comenzile în sistem Track&Trace pe tot fluxul de livrare, iar achitarea acestora poate fi făcută atât online cât şi ramburs.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan şi o reţea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Acestora li se adaugă magazinul online. Compania are aproximativ 10.000 de angajaţi şi  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

Poşta Română, principalul operator de servicii poştale la nivel naţional, controlat în proporţie de 93,52%  de statul român, prin Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor şi de Fondul Proprietatea  cu 6,48%, deţine o reţea de peste 5.600 de subunităţi poştale la nivel naţional, distribuind săptămânal peste 11 milioane de trimiteri poştale.