Business MAGAZIN. Cum încearcă 3 antreprenori români să facă din Kinderpedia o aplicaţie pentru grădiniţe şi şcoli, un star internaţional. ”Noi am fost evaluaţi la 2,2 milioane de euro, iar acum vrem să strângem o finanţare de 400.000 euro”

Autori: Ioana Matei , Ramona Cornea 12.07.2020

 

Daniel Rogoz, CEO şi cofondator al platformei de educaţie digitală Kinderpedia afirmă că îşi propun să devină un jucător european relevant pe segmentul edutech în următorii trei ani, scrie Business Magazin

”Să devenim un jucător european relevant pe segmentul edutech este ceea ce ne-am propus pentru următorii trei ani. Pe termen lung, misiunea Kinderpedia este aceea de a transforma educaţia, prin simplificarea proceselor administrative şi plasarea colaborării între dascăl şi familie, chiar în centrul actului educaţional”, a declarat Daniel Rogoz, pentru revista Business Magazin.

Lansată în 2015, Kinderpedia a aplicat recent pentru o finanţare de 400.000 de euro, în urma căreia compania va ceda 15,4% din capital. Potrivit reprezentanţilor companiei, cea mai mare platformă regională de equity crowdfunding, SeedBlink, a listat Kinderpedia pentru o finanţare de 200.000 de euro, runda fiind condusă de Roca X, care angajase deja suma de 200.000 de euro.

„Suma aferentă acestei runde de investiţii va fi orientată preponderent către accelerarea marketingului şi a vânzărilor în România, şi pe alte pieţe europene unde Kinderpedia a stabilit parteneriate, cum ar fi UK, Portugalia şi Elveţia”, a detaliat Daniel Rogozplanurile pentru investiţia vizată.

Kinderpedia a încheiat anul trecut cu venituri de 101.000 de euro, iar în runda prezentă de finanţare compania este evaluată la 2,2 milioane de euro, pre-money.