Macromex, companie de distribuţie cu afaceri de 726 mil. lei: Am intrat pe modul de alertă în ceea ce priveşte cheltuielile operaţionale

Autor: Alina-Elena Vasiliu 13.07.2020

♦ Cu afaceri de peste 726 mil. lei şi circa 475 de angajaţi în 2019, Macromex are un portofoliu care cuprinde branduri precum Edenia, Corso, La Strada şi Philadelphia.

Distribuitorul Macromex, unul dintre cei mai mari jucători din industria de food din România, deţinut de Dan Minulescu, a transformat gestio­narea cashflow-ului în principala prioritate a companiei, ca moda­li­tate de a face faţă dificultăţilor a­du­se de coronavirus.

„Managementul trezoreriei a devenit o prioritate zero pentru noi, monitorizând zilnic, cu mare atenţie, cash-flow-ul companiei. Am intrat pe modul de alertă în ceea ce priveşte cheltuielile operaţionale şi cele general-administrative, renunţând practic la toate costurile fără de care ne putem continua activitatea, dar şi calibrând cheltuielile directe, cu cât mai mare precizie, la nivelul actual al veniturilor“, spune Dragoş Holban, CFO Macromex.