Retailerul online Elefant.ro intră pe profit după vânzări de peste 21 mil. euro în S1/2020, plus 62% şi estimează venituri de 45 mil. euro la finalul anului

Autor: Cristina Bellu 13.07.2020

Elefant.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de pe piaţa locală, administrat de compania Elefant Online, anunţă că a intrat pe profit operaţional pentru prima dată de la înfiinţare, în contextul în care veniturile totale din vânzări au atins nivelul de 21,2 mil. euro după primele şase luni ale anului, echivalentul unei creşteri de 62% faţă de perioada similară a anului trecut, când acelaşi indicator se ridica la 13,1 milioane euro.

“Unul dintre cele mai importante obiective cu care am pornit la drum în 2020 a fost atins, ceea ce ne bucură, cu atât mai mult cu cât, în această perioadă aniversăm şi zece ani de la lansarea elefant.ro. Chiar dacă, în privinţa comerţului online, ultimele 3-4 luni au însemnat o schimbare majoră a pieţei care poate s-ar fi întâmplat în câţiva ani, trebuie să privim cu precauţie următoarele 6-12 luni în contextul crizei sanitare şi economice globale, să investim înţelept şi să consolidăm ceea ce am obţinut până acum”, transmite Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Perioada ianuarie-iunie 2020 a marcat pentru elefant.ro şi o dublare a numărului de clienţi noi în fiecare lună, faţă de lunile similare din 2019, numărul total depăşind două milioane, potrivit datelor transmise de companie.

Totodată, plata cu cardul a crescut la peste 50% în primele şase luni faţă de o medie de 15% în 2019.

Pe tot anul, compania estimează venituri de 45 mil. euro şi menţinerea pe profit operaţional.

“Istoric vorbind, primul semestru contează cu 40% la veniturile anuale. Dar, acest an poate fi diferit având în vedere creşterea întregului comerţ online în ultimele luni. Tendinţa s-ar putea inversa în al doilea semestru”, explică Sergiu Chircă.