Monica Iavorschi, managing director Karcher România, producător de aspiratoare: Obiectivul este dublarea businessului. Am creat soluţii alternative de vânzări precum leasing, închiriere pe termen scurt şi lung, alături de dezvoltarea de noi segmente de piaţă

Autor: Cristina Roşca 14.07.2020

♦ Karcher România a obţinut în 2019 afaceri de 96 de milioane de lei, în urcare cu 18% faţă de anul anterior ♦ Aceasta este firma care se ocupă de vânzările brandului german de aspiratoare şi echipamente de curăţenie către clienţii din România ♦ Produsele Karcher sunt vândute atât către reţelele de bricolaj care le vând mai departe către consumatorii finali, dar şi către firmele de curăţenie.

Monica Iavorschi a fost numită acum un an în poziţia de managing director al Karcher România, firma care se ocupă de vânzările brandului german de aspiratoare către clienţii din România. Nemţii au local şi activităţi de producţie şi proiectare, însă acestea sunt administrate de o altă entitate juridică şi sunt conduse de un alt român – Ion Bican. Pe lista obiectivelor în noua funcţie ea menţionează dublarea businessului.

„Recent, am sărbătorit împreună cu echipa un an de Karcher şi ne putem lăuda cu o creştere a cifrei de afaceri de 10% (în perioada iunie 2019 - iunie 2020, n.red.) faţă de anul precedent, chiar şi în acest context ieşit din comun, al crizei Covid”, spune executivul.