Istoria magazinelor Supermercato din România, care au ajuns la afaceri de 57 mil. lei: O familie de români care a locuit în Italia aproape 10 ani s-a întors în ţară şi a lansat o reţea de supermarketuri ajunsă la peste 30 de magazine

Autor: Cristina Roşca 17.07.2020

 Magazinele deschise sub brandul Super Mercato vând exclusiv produse italiene ♦ Marfa este importată direct de companie prin divizia proprie de transport şi logistică ♦ Firma Marvi Logistic care operează întregul business a avut afaceri de 57,3 mil. lei în 2019, plus 35%.

O familie de antreprenori care a locuit în Italia între 1999 şi 2007 s-a întors în ţară acum 13 ani şi a intrat în antrepre­noriat. Acum mai bine de un de­ceniu a fost înfiinţată com­pania Marvi Logis­tic care se ocupa iniţial de trans­port internaţio­nal. Apoi, antre­pre­norii au decis diversifica­rea busi­nessului şi lansarea unei reţele de ma­gazi­ne cu produse importate exclusiv din Italia.

„Eu şi soţul meu ne-am întors din Italia în 2007 şi tot atunci el a lansat primul său business alături de un partener italian. Apoi, doi ani mai târziu, am înfiinţat Marvi Logistics, o afacere de familie care se ocupa de transport. Ne-am gândit însă că nu e bine să avem toate ouăle în acelaşi coş pentru că în cazul în care se întâmplă ceva cu afacerea rişti să rămâi fără nimic“, povesteşte antreprenoarea Lavinia Victoria Ştefănuţ.