ING Bank România a lansat o nouă direcţie de brand

Autor: Mircea Nica 16.07.2020

ING Bank România a lansat o campanie prin care promovează o nouă direcţie de brand „do your thing“, parte din strategia Think Forward a băncii, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii. 

„Pentru mine, «do your thing» este misiunea ING de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte în viaţă şi în afaceri spusă într-un mod foarte simplu, în doar trei cuvinte: «do your thing». Cu toţii vrem să facem ceea ce ne inspiră şi, în special în contextul COVID-19, vrem să redescoperim lucrurile mici care ne aduc bucurie. Ca bancă, este responsabilitatea şi privilegiul nostru de a ajuta clienţii să facă mai mult loc pentru ele, prin eliminarea grijilor privind banii şi bankingul. Iar «do your thing» este promisiunea pe care o facem, prin care le spunem că suntem alături de ei“, a transmis Silvia Mihăilescu, director marketing, comunicare şi CSR la ING Bank România.