Turcii de la LC Waikiki au ajuns la 40 de magazine de modă în România după mai bine de un deceniu de prezenţă. În regiune sunt peste 170 de unităţi
Retailerul de modă a intrat pe piaţa locală în 2009, România fiind prima ţară unde turcii s-au extins dincolo de piaţa-mamă. Între timp au ajuns în 47 de ţări din toată lumea cu peste 1.000 de magazine, conform site-ului propriu. Ţinta e ca până în 2023 să ajungă la 1.500 de unităţi, pariind puternic pe expansiune.
Grupul turc LC Waikiki, activ pe piaţa de modă, a acoperit cele mai mari oraşe din România cu o reţea de 40 de magazine după ce doar în ultimul an au fost inaugurate şase unităţi, potrivit calculelor ZF.
Compania a intrat pe piaţa locală în 2009, în plină criză economică, deschizând un magazin în AFI Cotroceni. Apoi, în anii ce au urmat, retailerul a continuat dezvoltarea, care nu se opreşte însă aici, loc de creştere în România existând încă, potrivit datelor din piaţă.