Demis Ghindeanu, CEO, Pony Car Sharing: Aveam în plan să ajungem la peste 200 de maşini în Bucureşti, dar aşteptăm să vedem cum evoluează lucrurile

Autor: Alex Ciutacu 27.07.2020

Serviciul de car-sharing Pony, unul dintre pionierii pieţei de mobilitate alternativă din România, avea în plan dezvoltarea unei flote de peste 200 de maşini în Bucureşti în 2020, însă planurile au fost puse în aşteptare din cauza crizei actuale, a explicat Demis Ghindeanu, cofondator şi CEO al Pony Car Sharing, în cadrul videoconferinţei ZF IT Generation - Cum traversează criza şi ce planuri de viitor au furnizorii locali de servicii de mobilitate?”.

„Noi am început în Cluj, unde spre finalul anului 2015 aveam 15 maşini. Acum avem în flotă 185 de maşin,i dintre care în Bucureşti sunt cam 160, restul sunt în Cluj. Aveam în plan să ajungem la peste 200 de maşini în Bucureşti, doar că ne-am oprit puţin să vedem cum evoluează lucrurile pentru că avem investitori şi se uită şi ei atent la ce e în jurul nostru şi cum e perioada aceasta”, a declarat Demis Ghindeanu, cofondator al businessului.

Ghindeanu a menţionat că Pony avea mai multe maşini în Cluj, însă acea piaţă a fost cea mai puternic afectată în luna aprilie, ceea ce a declanşat mutarea unor părţi mai mari din flotă la Bucureşti.

Pony se aşteaptă ca piaţa să revină abia în a doua jumătate a anului viitor, întrucât mobilitatea redusă înregistrată la nivelul oraşelor mari au dat peste cap planurile jucătorilor din sectorul aflat la început de drum.

„Considerăm că o revenire la ce a fost nu va avea loc mai devreme de jumătatea lui 2021. În acest moment, businessurile de acest gen sunt susţinute de către acţionari sau fonduri sau de cine mai este implicat pentru că nu te poţi gândi la o creştere când mulţi oameni evită să iasă din casă, marea majoritate a angajaţilor din companii stau acasă, iar aceşti erau clienţii noştri în principal”, a explicat CEO-ul.