Diana Dima, Christian Tour: De la debutul pandemiei în România producem venituri extrem de modeste spre inexistente. E cea mai mare provocare cu care ne-am confruntat în cei 23 ani de activitate. În 2019, Christian Tour a avut vânzări de 515 milioane de lei şi afaceri de 42 de milioane de lei, cu 23% mai mult faţă de anul precedent
Agenţia de turism Christian Tour, deţinută de Cristian Pandel, spune că trece acum prin cea mai dificilă perioadă din istoria companiei, din cauza dificultăţilor generate de pandemia de COVID-19.
„Aceasta este cea mai mare provocare cu care se confruntă societatea noastră în cei 23 ani de activitate. Practic, de la debutul epidemiei în România, în luna martie 2020, se produc venituri extrem de modeste spre inexistente, dar spre deosebire de alte sectoare, volumul de muncă este incomparabil mai mare faţă de o perioadă normală“, spune Diana Dima, marketing director la Christian Tour. Începutul anului 2020 s-a arătat promiţător pentru agenţie, astfel că lunile ianuarie şi parţial februarie au urmat un trend de creştere a vânzărilor.
Christian Tour face parte din grupul Memento, care mai cuprinde firme cu activităţi în transporturi, tehnologie, construcţii, brokeraj şi industria hotelieră, potrivit celor mai recente date.