Diana Dima, Christian Tour: De la debutul pandemiei în România producem venituri extrem de modeste spre inexistente. E cea mai mare provocare cu care ne-am confruntat în cei 23 ani de activitate. În 2019, Christian Tour a avut vânzări de 515 milioane de lei şi afaceri de 42 de milioane de lei, cu 23% mai mult faţă de anul precedent

Autor: Alina-Elena Vasiliu 01.08.2020

Agenţia de turism Christian Tour, de­ţi­nu­tă de Cristian Pandel, spune că trece acum prin cea mai dificilă perioadă din is­toria companiei, din cauza dificul­tă­ţi­lor generate de pandemia de COVID-19.

„Aceasta este cea mai mare pro­vocare cu care se confruntă so­cietatea noastră în cei 23 ani de acti­vitate. Practic, de la debutul epi­demiei în România, în luna mar­tie 2020, se produc venituri extrem de modeste spre ine­xistente, dar spre deosebire de alte sectoare, volumul de muncă este incomparabil mai mare faţă de o perioadă nor­mală“, spune Diana Dima, marketing director la Chris­tian Tour. Începutul anului 2020 s-a arătat pro­miţător pentru agenţie, astfel că lunile ianuarie şi parţial februarie au urmat un trend de creştere a vânzărilor.

Christian Tour face parte din grupul Memento, care mai cuprinde firme cu activităţi în transporturi, tehnologie, construcţii, brokeraj şi industria hotelieră, potrivit celor mai recente date.