Afacerile brandului de bijuterii Malvensky din Capitală au ajuns la 1,5 mil. euro în 2019, plus 10%: „Anul acesta estimăm o creştere de 30% a businessului“. Aproximativ 50% din cifra de afaceri a companiei este generată de vânzările online

Autor: Alexandra Cepăreanu 29.07.2020

Brandul de bijuterii Malvensky din Bucureşti, înfiinţat de Malvina Cservenschi în 2012, a înregistrat anul trecut afaceri de 1,5 milioane de euro, în creştere cu peste 11% comparativ cu anul precedent.

„La finalul acestui an estimăm afaceri de 2 milioane de euro. Deşi lunile aprilie şi mai din acest an au fost mai slabe decât aprilie şi mai 2019, dacă luăm în calcul toată perioada ianuarie - mai 2020 am înregistrat o creştere de 25% a veniturilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut“, a spus pentru ZF Malvina Cservenschi, fondatoare şi director creativ al Malvensky.

Sub brandul Malvensky funcţionează un magazin fi­zic des­chis în Bucureşti, pe strada Paris, ce se întinde pe o su­pra­faţă de 140 mp, şi un magazin online.