OTP Leasing introduce chatboţi Druid în automatizarea simulărilor de rate şi a suportului tehnic pentru clienţi

Autor: Cristina Bellu 29.07.2020

Druid, singura companie din România specializată în proiectarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip enterprise, anunţă lansarea chatbot-ului Eliza în cadrul OTP Leasing, divizia de leasing financiar a grupului maghiar cu acelaşi nume, care automatizează procesul de ofertare pentru persoane juridice şi oferă suport tehnic pentru clienţi.

„Mă bucură adopţia tehnologiei Druid atât la nivelul OTP Bank, cât şi OTP Leasing, organizaţii cu portofolii sofisticate de soluţii şi tradiţie de peste zece ani în România. (…) Este o iniţiativă lăudabilă de agilitate într-un context în care canalele digitale devin normalitate”, transmite Liviu Drăgan, CEO Druid.
Concret, clienţii potenţiali au la dispoziţie diverse simulări de rate prin intermediul Elizei. În situaţia în care un potenţial client este de acord cu o simulare, Eliza captează informaţii pe baza codului unic de înregistrare fiscală, realizează automat verificarea companiei prin integrarea de microservicii cu KeysFin, apoi salvează informaţiile colectate în soluţia CRM a companiei.

Astfel, consultanţii de vânzări ai OTP Leasing primesc toate informaţiile necesare despre oportunităţile colectate prin intermediul Elizei, îmbunătăţind timpul de răspuns pentru clienţi.

Găzduit direct în site-ul OTP Leasing, Eliza poate fi accesată atât de către clienţii actuali, prin platforma securizată My Leasing, cât şi de către clienţii potenţiali..
“Ne concentrăm pe dezvoltarea soluţiilor de tip self-service, disponibile 24/7 la un click distanţă pentru utilizatori. Lansarea chatbotului Eliza este cea mai recentă initiţivă în această direcţie. Eliza este gândită pornind de la nevoile recurente ale clienţilor noştri şi ale celor care doresc să obţină finanţare. Este o continuare firească a efortului nostru de a oferi soluţii prietenoase pentru afacerile locale, care sprijnă debirocratizarea şi eliminarea timpului de aşteptare şi le permite companiilor să se concentreze pe business şi dezvoltarea acestuia”, adaugă Steliana Moraru, Head of Marketing and Digital Transformation, OTP Leasing.