Impactul pandemiei asupra pieţei de deodorante: după o creştere puternică în 2019, piaţa deodorantelor va scădea în 2020 cu 3%. Românii cheltuie anual 80-100 de milioane de euro pe deodorante, consumul per capita fiind mai mic decât în alte ţări

Autor: Miruna Diaconu 06.08.2020

Pandemia îşi pune amprenta şi asupra vânzărilor de deodorante, astfel că după creşteri susţinute, piaţa va scădea în 2020, conform unei analize a companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Criza generată de pandemia COVID-19 a afectat şi piaţa deodorantelor, care va înregistra un declin de 3% la finalul acestui an ca urmare a scăderii utilizării de deodorante în lunile în care oamenii au stat în casă.

„În ceea ce priveşte deodorantele, am putut observa o scădere a utilizării şi, prin ur­mare, un declin al vânzărilor, întrucât mulţi consumatori au rămas acasă, nu doar din cauza blocajelor, ci şi ca urmare a faptului că au lucrat de acasă“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă.