Dochiţa Zenoveiov, brand innovator Inoveo: Retailerii vor căuta branduri româneşti, atât pentru că vor să se alinieze dorinţelor clienţilor, cât şi din perspectiva logisticii. „De când a început pandemia avem mai multe proiecte «de la zero». Antreprenorii dezvoltă multe branduri noi în ultimele luni.“

Autor: Alexandra Cepăreanu 30.07.2020

Dochiţa Zenoveiov, brand innovator în cadrul agenţiei de branding Inoveo, înfiinţată în 2007, spune că apetitul consu­ma­to­rilor pentru alimente produse local şi pentru bunuri bio, cumulat cu efectele negative apărute în ur­ma măsurilor de limitare a răs­pândării noului coronavirus, îi vor determina pe jucătorii din retail să se aprovizioneze de la producători români.

„Acum este momentul de lan­sare a brandurilor româneşti. An­tre­prenorii trebuie să îşi dez­volte brandul şi să construiască o imagine credibilă şi adaptabilă la noile cerinţe ale pieţei. Retailerii vor căuta şi vor selecta în mod special branduri româneşti, nu doar pentru că vor să răspundă la do­­rinţele clienţilor, ci şi din punct de vedere logistic. Este mai simplu să aduci marfă de la 3 km, decât să o aduci de peste mări şi ţări“, a spus pentru ZF Dochiţa Zeno­veiov.

Ea a adăugat că de la începutul pandemiei, agenţia de branding Inoveo a înregistrat mai mul­te proiecte „de la zero“, deoa­re­ce majoritatea companiilor şi antre­prenorilor din industria agro-alimentară au început să dez­volte mărci noi, unele intrând chiar şi pe rafturile retailerilor.