Agenţiile de turism Dertour: Ne aflăm, în iulie, la 10% din bugetul estimat pentru această lună. Avem bilete emise şi modificate de câte şapte ori

Autor: Alina-Elena Vasiliu 03.08.2020

♦ Toate activităţile de turism ale Eurolines au fost vândute grupului german Der Touristik şi funcţionează astăzi pe compania Travel Brands. ♦ În primul semestru al acestui an, Travel Brands a avut vânzări de 118,5 milioane de lei, comisioane de puţin peste 9 milioane de lei şi afaceri de aproape 11 milioane de lei.

Divizia de turism a gru­pului Eurolines, cum­pă­rată în 2019 de gru­pul german Der Touris­tik, şi-a restrâns consi­derabil activitatea în ultimele luni, din cauza pandemiei, şi a închis unele agenţii, în oraşe unde cererea nu era foarte mare.

„Ne aflăm, în iulie, la 10% din bugetul estimat pentru această lună. Lucrurile au pornit, într-o oarecare măsură, nu mai suntem la zero, însă nu putem vorbi decât de un mic restart. Restrângerea de activitate a constat în şomaj tehnic şi închiderea unor agenţii din oraşe mai mici, precum Lugoj şi Drobeta Turnu Severin.  Cu toate acestea, aveam planificate şi deschideri de agenţii noi în 2020: în iunie am deschis la Târgu Mureş Shopping City şi mai urmează anul acesta încă două, la Târgovişte - Dâmboviţa Mall, şi Braşov - AFI Braşov. În fiecare nouă agenţie investim între 30.000 şi 50.000 de euro“, spun reprezentanţii Travel Brands România.