Zece branduri de produse pentru protecţie solară acoperă 80% din piaţa de profil. Două companii româneşti se luptă cu giganţii internaţionali

Autor: Georgiana Mihalache 03.08.2020

♦ Piaţa produselor pentru protecţie solară a ajuns la 119 mil. lei în 2019, în creştere cu 8% faţă de anul anterior ♦ Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, şi Cosmetic Plant pun două branduri în clasamentul celor mai căutate produse.

Piaţa produselor pentru protecţie solară a avut un avans de 8% în 2019 faţă de anul anterior, până la 119 mil. lei, iar primii zece jucători au o cotă de 83% din totalul vânzărilor, ceea ce arată consolidarea la vârf a acestora, din datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Gerovital, brandul producă­to­rului român de cosmetice Farmec, este al doilea jucător din piaţă, cu peste 13% cotă de piaţă, după ger­manii de la Nivea, care contro­lează 20% din totalul vânzărilor.

În clasament mai intră şi Cosmetic Plant, pe locul zece, de asemenea producător român, care are 3% din vânzările totale la produsele pentru protecţie solară.