Reţeaua Lidl a avut afaceri de 9,7 mld. lei în 2019, plus 24%. Nemţii au angajat 2.000 de oameni

Autor: Cristina Roşca 03.08.2020

Ritmul de creştere al discounterului german este printre cele mai alerte din comerţul modern.

Reţeaua de magazine cu profil discount Lidl, prezentă oficial pe piaţă din 2011 când a preluat retailerul Plus Discount, a obţinut în 2019 afaceri de 9,7 mld. lei după un salt de 24% comparativ cu anul anterior, conform calculelor ZF pe baza datelor publice. Astfel, compania a accelerat ritmul de creştere după ce în 2018 reuşise să îşi majoreze businessul cu circa 20%, avansul fiind susţinut, ca şi în 2019, atât de expansiune, cât şi de un apetit crescut pentru consum al românilor.

Nemţii şi-au consolidat astfel a treia poziţie din comerţul local după Kaufland şi Carrefour (la nivel de grup, fiind operat businessul prin patru firme).