ZF LIVE SPECIAL. Adela Ciucioi, partner, head of technology, media & telecom, KPMG în România: Dacă până acum digitalizarea era o metodă de diferenţiere a businessului, în noile condiţii va fi o parte integrantă

Autor: Miruna Diaconu 04.08.2020

♦ KPMG România a devenit parte a reţelei globale KPMG Global Lighthouse ♦ „Acreditarea a venit ca un rezultat al unui proces în care în ultimii ani am introdus o serie de soluţii de digitalizare şi automatizare în procesele noastre interne şi în serviciile noastre tradiţionale.“

Adela Ciucioi, Partner, Head of technology, Media & Telecom în cadrul firmei de consultanţă şi audit KPMG România, spune că până acum digitalizarea şi automatizarea reprezentau o modalitate prin care businessurile româneşti reuşeau să se diferenţieze de altele, dar odată cu criza pandemică acest lucru se va schimba, ulterior devenind o parte integrantă într-un mod de lucru.

„O să vedem o accelerare a direcţiei de digitalizare şi automatizare, care era deja setată şi viteza de adopţie va trebui să crească pentru a susţine businessurile. Dacă până acum digitalizarea şi automatizarea erau o direcţie interesantă şi era o metodă de diferenţiere a businessurilor, în noile condiţii în care sunt impuse restricţii ce vor fi în vigoare o bună perioadă de timp, o să devină o parte integrantă într-un mod de lucru obişnuit. Ai nevoie de această digitalizare şi automatizare pentru a avea continuitate în business“, spune Adela Ciucioi, Partner, Head of technology, Media & Telecom, KPMG în România, în cadrul ediţiei speciale a emisiunii ZF Live.