Bogdan Balaci, Signify: Pentru business, a contat că oamenii au stat acasă şi au conştientizat importanţa luminii, dar şi faptul că retailerii de home & deco au fost deschişi şi pe perioada stării de urgenţă

Autor: Alina-Elena Vasiliu 05.08.2020

♦ Pe partea de iluminat public, Signify a dezvoltat în România proiecte de smart city în câteva oraşe din ţară, inclusiv Bucureşti şi Alba Iulia ♦ Compania are proiecte şi în domeniul iluminatului arenelor sportive (precum stadioanele Steaua şi Rapid), clădirilor şi zonelor istorice.

Retailerii de decoraţiuni inte­rioa­re care şi-au derulat mai departe acti­vitatea chiar şi în timpul stării de ur­gen­ţă, dar şi atenţia mai mare a oa­menilor pentru amenajarea locuinţei au ţinut pe plus vânzările de obiecte de ilu­minat, spune Bogdan Balaci, di­rec­tor gene­ral pentru Europa de Sud-Est al Signi­fy (fosta Philips Ligh­ting), spe­cializată în furni­zarea de echi­pamente şi soluţii de iluminat.

„Cu siguranţă că această pandemie a avut repercusiuni şi pen­tru piaţa de iluminat, dar impac­tul lor a depins foarte mult şi de felul în care au fost gestionate. Din per­spectiva vân­zărilor B2C, au fost două aspecte care au contat pentru ca busi­nessul să meargă în continuare: pe de o parte, faptul că oamenii au stat aca­să şi au conştientizat mai mult ca ori­când importanţa luminii pe care o fo­losesc în locuinţă, iar pe de altă parte fap­tul că retailerii de home & deco au fost deschişi şi pe perioada stării de urgenţă“, spune Bogdan Balaci.