Dacia continuă sprintul în Franţa şi urcă cu 15% în iulie, în timp ce în România scade cu 34% după primele 7 luni. Uzina Dacia produce în prezent 1.250 de maşini pe zi, în trei schimburi, volum mai mic decât cel de 1.400 de maşini pe zi înainte de izbucnirea pandemiei de COVID-19
Înmatriculările de autovehicule Dacia în Franţa au urcat cu 15% în iulie, potrivit datelor Comitetului Constructorilor de Automobile (CCFA), la aproape 11.510 de unităţi, continuând astfel sprintul început în iunie. După o primă jumătate a anului lovită în plin atât de schimbarea limitei emisiilor de dioxid de carbon şi de pandemia de COVID-19, Dacia revine pe plus. Mai mult, creşterea de 15% din iulie vine în contextul în care întreaga piaţă franceză a urcat cu doar 4%, iar brandurile din Hexagon (inclusiv Dacia, parte a Renault) cu 5,4%. Pe de altă parte, şi Renault a avut parte de un sprint puternic, după o urcare de 28% în iulie.
La nivelul primelor şapte luni din an înmatriculările Dacia au atins un volum de 52.822 unităţi, în scădere cu 40% faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce piaţa totală a scăzut cu numai 32% în acelaşi interval.
Dacia Sandero este al cincilea autoturism în topul înmatriculărilor la nivelul primelor şapte luni ale anului cu 29.000 de unităţi şi 3,2% cotă de piaţă. Duster ocupă locul 13 cu 16.662 de unităţi şi 1,9% cotă.