ZF LIVE SPECIAL. Anemari Ionescu, director technology KPMG în România: Criza ne-a prins într-un moment în care s-a văzut gradul de digitalizare a fiecăruia dintre noi şi deschiderea către digitalizare

Autor: Miruna Diaconu 05.08.2020

 KPMG România a devenit parte a reţelei globale KPMG Global Lighthouse ca urmare a dezvoltării diferitelor soluţii tehnologice atât intern cât şi pentru clienţii KPMG.

Anemari Ionescu, director tech­nology în cadrul firmei de consultanţă şi audit KPMG în România, spune că izbucnirea pandemiei urmată de restricţiile impuse de către autorităţi a fost momentul în care s-a putut observa gradul de digitalizare, dar şi deschiderea companiilor faţă de adoptarea tehnologiei în modul lor de lucru.

„Criza ne-a prins într-un moment în care s-a văzut gradul de digitalizare a fiecăruia dintre noi şi deschiderea către digitalizare. Cred că din perspectiva asta a fost un impuls extrem de puternic în direcţia aceasta de digitalizare. Există companii care aveau soluţii cu care să poată să ofere tipul acesta de comunicare 100% online, dar erau şi companii pentru care modul normal de interacţiune era faţă în faţă“, spune Anemari Ionescu, director, technology KPMG în România, în cadrul ediţiei speciale a emisiunii ZF Live.