Made in Romania: pentru 46% din tinerii români contează provenienţa locală a produselor pe care le cumpără. În ceea ce priveşte modalitatea de achiziţionare, 1 din 3 tineri români intenţionează să cumpere mai mult din online

Autor: Miruna Diaconu 05.08.2020

Pentru tinerii români provenienţa produselor pe care le cumpără a devenit din ce în ce mai importantă. Astfel, pentru 46% din tinerii români contează provenienţa locală a produselor în decizia de cumpărare a lucrurilor pe care le achiziţionează, conform unui studiu Insights PulseZ.

Deşi pentru 46% din tinerii români Made in Romania este un criteriu foarte important în decizia de cumpărare, pentru 5% dintre tineri acest criteriu contează foarte puţin, pe când pentru 18% provenienţa locală a produselor contează puţin.

În schimb, produsele eco friendly contează pentru 68% dintre tineri atunci când decid să achiziţioneze un produs. Totuşi, pentru 4% din tineri acest criteriu contează foarte puţin, pe când pentru 18% contează puţin, iar 10% au răspuns că acest aspect le este indiferent atunci când cumpără un produs.