Schimbare istorică pe piaţa de îngrijire orală: GSK detronează Colgate din poziţia de lider. Românii cheltuie anual aproape 40 mil. euro pe periuţe de dinţi şi circa 70 de milioane de euro pe pastă de dinţi, conform celor mai recente date

Autor: Cristina Roşca 06.08.2020

Grupul GSK, ce are în portofoliu mărci precum AquaFresh, Sensodyne sau Paro­dontax, a devenit liderul pieţei de îngrijire ora­lă după vânzările din 2019, detronând ast­fel compania Colgate-Palmolive, care de­ţinea prima poziţie în top de foarte mulţi ani.

“GlaxoSmithKline a devenit liderul pieţei de îngrijire orală în 2019, înlocuind Colgate-Palmolive, compania care fusese tradiţional numărul unu pe această piaţă. Rezultatele bune ale GSK în 2019 au fost rezultatul unui proces constant de educare a consumatorilor care au înţeles astfel impor­tanţa produselor specializate pentru igiena orală, în special a celor din portofoliul GlaxoSmithKline precum Parodontax şi Sensodyne“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă Euro­monitor.