După Afaceri Premium: Într-o lume a conferinţelor video şi a emojiurilor, pandemia ar putea să dea un imbold pieţei de papetărie? Românii cheltuie câteva zeci de milioane de euro pe agende, pixuri şi alte produse de papetărie

Autor: Cristina Roşca 10.08.2020

Astăzi, scrisorile au fost înlocuite de e-mailuri sau mesaje text, audio ori video. Emoţiile sunt transmise prin emoticoane, iar stiloul şi chiar şi mai puţin stilatul pix şi-au pierdut din atracţie într-o perioadă în care scrisul de mână este tot mai rar. Şi totuşi, mai sunt şi aceia pentru care mesajele personalizate, aşternute cu migală pe hârtie au rămas modul cel mai autentic de a transmite o emoţie. Mai mult, pandemia actuală ar putea să readucă în prim-plan jurnalele offline şi papetăria în ansamblul său pentru a descărca de emoţii o perioadă atât de încărcată.

„În această perioadă, vedem o creştere în zona de papetărie“, spune Amalia Buliga, CEO şi acţionar minoritar al lanţului de librării Diverta. De altfel, pentru Diverta principalul segment al vânzărilor este papetăria, reprezetând circa 60% din vânzări.