Singurul magazin Louis Vuitton din Bucureşti a ajuns la afaceri de 41 mil. lei şi o marjă de profit de peste 25%. Fiecare dintre cei 11 salariaţi ai companiei au vândut genţi şi curele de 3,7 mil. lei

Autor: Cristina Roşca 15.08.2020

Magazinul Louis Vuitton de la Bucureşti a avut rezultate record în 2019, după un avans de peste 20% al afacerilor şi al profitului net. Astfel, businessul a ajuns la 41,5 mil. lei, iar profitul a sărit de 11 mil. lei. Marja netă de profit a depăşit 25%, iar anul trecut a devenit pentru brandul francez cel mai bun din punct de vedere financiar pe piaţa locală. An de an cu excepţia lui 2012 unitatea a reuşit să îşi majoreze businessul.

Totuşi, 2020, un an marcat de pandemia de Covid-19, ar putea reprezenta un test pentru piaţa de lux locală dat fiind că orice criză lasă urme importante în acest segment. La criza anterioară, în timp ce alte branduri de lux ieşeau definitiv sau temporar de pe piaţa locală în 2009-2010 şi chiar în anii ce au urmat, Louis Vuitton a fost una dintre puţinele constante din industria de profil.

Louis Vuitton a intrat pe piaţa locală în iunie 2008, magazinul de 130 mp fiind deschis în galeria hotelului de cinci stele JW Marriott în urma unei investiţii care a depăşit un milion de euro. Acesta are în portofoliu genţi, pantofi şi accesorii, aceasta fiind oferta încă de la început.