Pandemia „rade“ 10% din vânzările cosmeticelor pentru bărbaţi în 2020. Estimările iniţiale vizau o creştere de 5%. Piaţa produselor de bărbierit – ce cuprinde atât aparatele de ras, cât şi gelurile şi cremele de îngrijire – se ridică la circa 300 de milioane de lei, conform estimărilor ZF pe baza celor mai recente date

Autor: Cristina Roşca 17.08.2020

Vânzările de produse de îngrijire pentru bărbaţi sunt aşteptate să scadă cu 10% în 2020 în contextul pandemiei de COVID-19, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Spre comparaţie, înainte de pandemie, la finalul anului trecut, estimările vorbeau de o creştere de 5% a pieţei în 2020.

„Toate segmentele acestei pieţe vor scădea în 2020, însă cel mai puternic declin va fi marcat de produsele de bărbierit şi de cele de parfumerie. Trendul băr­bilor este aşteptat să se menţină dat fiind că bărbaţii petrec din ce în ce mai mult timp acasă ca urmare a măsurilor im­puse de autorităţi pentru limitarea răs­pândirii COVID-19“, spun ana­liştii Euromonitor.