ZF Live. Steffen Heringhaus, fondator al Five Elements Digital: Pe fondul pandemiei mulţi consumatori s-au adaptat şi au achiziţionat online. Aceştia îşi vor păstra noile obiceiuri. „Dacă se adaptează şi trec în mediul online, atât consumatorii, cât şi businessurile, impactul pe termen lung va fi semnificativ“

Autori: Robert Manea , Alexandra Cepăreanu 19.08.2020

Pandemia de Covid-19 şi măsurile de distanţare socială au împins consumatorii din mediul tradiţional în cel online, astfel că, în urma celor două luni de stare de urgenţă, clienţii s-au adaptat şi şi-au modificat obiceiurile de cumpărare, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Steffen Heringhaus, fondator al Five Elements Digital.

„Oamenii au început să înlocuiască consumul stradal cu cel online, astfel, segmente de populaţie care nu aveau obiceiul de a consuma online au început să cumpere de pe site-uri pentru prima dată, iar aici mediul de afaceri ar trebui să se adapteze situaţiei. Iar după ce s-au obişnuit să achiziţioneze mai mult online, clienţii nu vor mai renunţa la aceste servicii nici după pandemie“, a spus Steffen Heringhaus.

El consideră că dacă atât consumatorii, cât şi businessurile rămân activi în mediul online pe termen lung, în timp impactul „va fi semnificativ“.