Alexandru Filip, managing partner al biroului din Bucureşti al McKinsey&Company: Băncile au câteva oportunităţi clare de a-şi susţine clienţii. Una ar fi să continue să ofere sprijin financiar prin diverse facilităţi la plata pe termen scurt pentru clienţii aflaţi în situaţii dificile
♦ Clienţii români sunt cei mai mulţumiţi cu privire la performanţele băncilor raportat la alte şapte ţări europene, dar s-ar putea să aibă aşteptări mai scăzute ♦ Utilizatorii sunt mai satisfăcuţi de canalele digitale bancare decât de cele tradiţionale, potrivit unei analize realizate de McKinsey & Company.
Consumatorii români de servicii bancare sunt cei mai mulţumiţi cu privire la performanţele din ultimele luni ale băncilor raportat la cei din alte şapte ţări europene şi peste 70% dintre ei au folosit servicii bancare de pe mobil sau online în această perioadă, canalele digitale generând un nivel de satisfacţie mai ridicat faţă de cele tradiţionale, arată o analiză realizată de McKinsey & Company.
Astfel, doi din zece români, cel mai mare procent dintre ţările europene incluse în sondaj, au indicat o performanţă peste aşteptări, în ultimele luni, a băncilor la care sunt clienţi. Alţi 61% au declarat că interacţiunile cu banca au fost conform aşteptărilor lor.