Românii de la Allview au ieşit în 2019 din cea mai dramatică perioadă de la înfiinţarea firmei, raportând din nou afaceri şi profit mai mari. Mizăm pe creştere până la finele anului 2020, chiar dacă începutul de an a fost unul pe minus pe fondul pandemiei de COVID-19

Autor: Adrian Seceleanu 21.08.2020

Compania Visual Fan, care vinde diferite gadgeturi sub brandul Allview, a înregistrat în 2019 o creştere a profitului net de 11% până la aproape 2 mil. lei şi a înregistrat şi o creştere de 14% a cifrei de afaceri până la 86,5 mil. lei (18,2 mil. euro), marcând astfel finalul unei perioade negre în care businessul producătorului de telefoane şi tablete scădea accelerat. În 2017 şi 2018 compania pierduse mai exact la veniturile anuale peste 220 mil. lei, iar profitul net scăzuse de circa 15 ori.

„2019 a fost un an bun, pe segmentul TV a fost un start bun. Linia de producţie din Braşov ne-a ajutat să fim profitabili“, a declarat pentru ZF Lucian Peticilă, proprietar şi CEO al companiei. „Ne-am dezvoltat pe segmentul de TV, inclusiv pe pieţele externe şi am menţinut segmentul de telefoane mobile şi tablete“.

Vânzările înregistrate pe pieţele externe au crescut cu 58%, conform reprezentanţilor Allview.