Grupul francez Savencia, care deţine brandul de caşcaval Delaco, a făcut afaceri de 417 mil. lei în 2019

Autor: Florentina Niţu 27.08.2020

♦ Este cel mai bun rezultat de vânzări din istoria firmei.

Delaco Distribution, companie deţinută de grupul francez Savencia Fromage & Dairy, a înregistrat o cifră de afaceri de 417 milioane de lei în 2019, în creştere cu 7% faţă de anul anterior, însă profitul a scăzut cu 10% la 8,7 milioane de lei, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Delaco distribuie lactate şi brânzeturi, deţine şi brand propriu, dar are în portofoliu şi branduri precum Ile de France, Elle & Vire, Lurpak, Starbucks sau Arla Protein, potrivit informaţiilor de pe site-ul firmei.

Compania situată în Codlea, judeţul Braşov, cu un număr de 410 angajaţi anul trecut, a fost înfiinţată în 1996 şi de la începutul anilor 2000 s-a concentrat pe producţia şi comerciali­zarea de produse lactate, activitatea de producţie fiind ulterior externalizată producători din România şi din alte ţări europene.