Românii cheltuie circa 500 mil. euro pe haine şi pantofi sport. Decathlon încasează aproape un sfert din bani. Primii cinci jucători de pe piaţa de modă sport au împreună 40% din vânzări, dar cei de pe podium sunt dominanţi
Autor:
Cristina Roşca
30.08.2020
Românii au cheltuit anul trecut aproape 500 de milioane de euro pe haine şi pantofi sport, cu 12% mai mult decât în 2018, conform calculelor făcute de ZF pe baza informaţiilor communicate de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.
Vânzările includ produse pentru sport de performanţă, pentru activităţi outdoor sau chiar haine şi pantofi cu design sport, dar care pot fi purtaţi în activităţile de zi cu zi.
Piaţa se află pe un trend ascendent de mai mulţi ani, avansul fiind susţinut de doi factori – creşterea puterii de cumpărare şi orientarea consumatorilor către sport şi o viaţă sănătoasă, după modelul din Occident.