Asigurătorul Signal Iduna şi-a majorat afacerile cu 44% în S1/2020, la peste 57 milioane de lei

Autor: Cristina Bellu 01.09.2020

Signal Iduna, subsidiara locală a asigu­ră­to­rului german cu acelaşi nume, a încheiat pri­mul semestru (S1) din 2020 cu o cifră de afaceri de peste 57 mil. lei, echivalentul unei creşteri de 44% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce numărul de asiguraţi a depă­şit 180.000 de persoane, plus 64% faţă de S1/2019, dintre care 88% sunt contracte corpo­rate, restul fiind asignate segmen­tului de retail.

„Contextul actual a modificat profilul cli­en­tului de asigurări, deoarece apariţia unei situaţii neprevăzute şi con­ştien­ti­zarea acestui fapt este acum o realitate pen­tru mulţi dintre noi. Obser­văm o creş­tere a nivelului de interes din partea cli­en­ţilor noi, dar şi o dorinţă din partea celor exis­tenţi de a solicita dezvoltarea pache­te­lor adă­ugând beneficii suplimentare, mai ales pe zo­na de asigurări corporate. Am în­ţeles, astfel, că aşteptările clienţilor de la o asigurare de sănătate păs­­trează în conti­nua­re un trend as­cen­dent pe zona de ser­­vi­cii“, ex­pli­că Tibe­riu Maier, CEO al Signal Iduna România.