Asigurătorul Signal Iduna şi-a majorat afacerile cu 44% în S1/2020, la peste 57 milioane de lei
Signal Iduna, subsidiara locală a asigurătorului german cu acelaşi nume, a încheiat primul semestru (S1) din 2020 cu o cifră de afaceri de peste 57 mil. lei, echivalentul unei creşteri de 44% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce numărul de asiguraţi a depăşit 180.000 de persoane, plus 64% faţă de S1/2019, dintre care 88% sunt contracte corporate, restul fiind asignate segmentului de retail.
„Contextul actual a modificat profilul clientului de asigurări, deoarece apariţia unei situaţii neprevăzute şi conştientizarea acestui fapt este acum o realitate pentru mulţi dintre noi. Observăm o creştere a nivelului de interes din partea clienţilor noi, dar şi o dorinţă din partea celor existenţi de a solicita dezvoltarea pachetelor adăugând beneficii suplimentare, mai ales pe zona de asigurări corporate. Am înţeles, astfel, că aşteptările clienţilor de la o asigurare de sănătate păstrează în continuare un trend ascendent pe zona de servicii“, explică Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna România.