Tradeville închide plasamentul pentru MAM Bricolaj la preţul maxim din ofertă: 8,5 milioane lei atraşi în trei minute. Banii vor fi folosiţi pentru deschiderea de noi magazine

Autor: Liviu Popescu 07.09.2020

Tradeville, cea mai activă so­cie­tate de brokeraj de la bursa românească pe partea de listări - acţiuni şi obligaţiuni din ultimul an, a închis anticipat plasamentul privat al furnizorului de materiale şi accesorii pentru mobilier MAM Bricolaj, la preţul maxim din ofertă de 20 de lei pe acţiune, ca urmare a interesului ridicat al investitorilor.

Astfel, societate de brokeraj a anunţat vineri, confirmând informaţiile publicate anterior de ZF, că plasa­mentul privat de acţiuni a fost închis anticipat în prima zi cu o rată de suprasubscriere de 76%.

Toate acţiunile oferite au fost subs­crise în primele 3 minute ale plasamen­tu­lui, peste 90% din subscrieri fiind făcute prin platforma online de tranzac­ţio­nare Tradeville, potrivit societăţii de bro­keraj. Vineri după-amiază plasa­men­tul a fost procesat în sistemul bur­sei de la Bucureşti cu simbol bursier MAM.