BNP Paribas PF: Intenţia de a cheltui a scăzut, ajungând la 50% în 2020, faţă de 63% în 2019

Autor: Mircea Nica 10.09.2020

Aproximativ 62% dintre clienţii BNP Paribas Personal Finance, susţin că au avut de suferit în urma impactului pe care l-a avut pandemia de COVID-19 asupra percepţiei şi comportamentului financiar, iar intenţia de a cheltui a scăzut în 2020 faţă de anul anterior cu 13 procente, de la 63% în 2019, până la 50% în 2020, potrivit unui studiu realizat de BNP Paribas Personal Finance, prin marca comercială Cetelem.

„Prima jumătate a acestui an a fost o perioadă sub semnul neprevăzutului, al incertitudinilor, o perioadă de regândire a priorităţilor pentru mulţi dintre noi. Intenţiile de economisire şi de consum sunt, cu siguranţă, un barometru de evaluare a impactului pandemiei asupra deciziilor financiare. Am considerat esenţial să avem o imagine de ansamblu asupra percepţiei şi atitudinii celor peste 650.000 de clienţi din portofoliul actual Cetelem, cu privire la contextul actual, post stare de urgenţă şi în timpul stării de alertă, dar şi în perioada următoare“, a transmis Simona Tărtăcuţă, director marketing şi produse în BNP Paribas Personal Finance.