ZF Live. Cătălin Emilian, RTB House: Achiziţiile online au crescut pe zona de grădinărit, decoraţiuni, accesorii pentru casă imediat după declararea stării de urgenţă

Autor: Alexandra Matei 14.09.2020

♦ Echipa RTB House este formată din peste 700 de specialişti în peste 30 de locaţii din întreaga lume.

Declararea stării de urgenţă de la începutul pandemiei a adus creşteri vizibile ale achi­ziţiilor online pe zona de home decorating & garden, în timp ce pe partea de fashion sau travel, aflate în mod normal în top, s-au înregistrat scăderi.

Ulte­rior, toate zonele din online au înce­put să înre­gis­treze creşteri, însă estimările RTB House, un bu­si­ness specializat în publicitatea on­line, arată că pia­­ţa va rămâne la un nivel apropiat în 2020 de cel de anul trecut.

Comportamentul con­su­matorilor s-a modificat şi în me­diul online, toate categoriile de vârstă au crescut în utilizarea inter­ne­tului, mai ales pe zona de achi­ziţii online, iar foarte mulţi dintre cei care nu obişnuiau să cumpere în acest mod s-au reorientat către shoppingul făcut direct din faţa unui ecran. Această perioadă re­pre­zintă o oportunitate foarte bună pentru branduri de a co­munica, folosind marketingul online, cu aceşti noi clienţi.