DHM Company, agenţie de producţie publicitară: Dacă în urmă cu 20 de ani internetul tocmai începea să decoleze, în ultimii ani cheltuielile publicitare în online au explodat şi tendinţa se va menţine

Autor: Florentina Niţu 11.09.2020

Dan Mateuţ şi Horia David, fondatorii DHM Company, o agenţie multidisciplinară producţie publicitară şi de creaţie, cu o prezenţă de 15 ani pe piaţă, consideră că industria publicităţii se va schimba în următoarea perioadă, pentru că au existat modificări la nivelul comportamentului comsumatorilor, provocate de criza coronavirusului.

„Criza a luat prin surprindere companiile, care trebuie să-şi revizuiască mesajele publicitare pentru a se putea apropia de clienţii lor şi pentru a-şi păstra cota de piaţă. Credem că este esenţial să se utilizeze un indicator tangibil pentru a anticipa viitorul pieţei publicitare. Acest indicator este indicele de incredere al consumatorului. Daca el este încrezător în ceea ce priveşte viitorul, clientul va cumpăra, companiile vor câştiga şi piaţa publicitară se va revigora”, spun fondatorii DHM Company.