Brandul românesc de cosmetice Viva Natura a inclus soluţii igienizante pentru mâini în portofoliu. Antreprenorul Leonard Răduţ: „În continuare, cheia este intrarea în marile supermarketuri“

Autor: Georgiana Mihalache 15.09.2020

♦ Compania care operează brandul Viva Natura a ajuns la 6,7 mil. lei în 2019, în creştere cu 24%.

Producătorul brandului românesc de cosmetice Viva Natura din Bucureşti s-a adaptat cererii din piaţă şi a creat un gel igienizant pentru mâni, în contextul pandemiei de Covid-19. În plus, în timpul pandemiei, accentul a căzut mai mult pe gama de produse terapeutice a companiei, în faţa celor de înfrumuseţare.

„Începutul de an în perioada stării de urgenţă a fost groaznic, dar ne-am reorientat către produse igienizante. Am accesat fondurile din programul IMM Invest, sunt mulţumit de iniţiativa statului, ne-a ajutat mult să ne păstrăm pe linia de plutire“, a spus pentru ZF antreprenorul Leonard Răduţ, fondatorul companiei Genna Co, businessul care administrează brandul Viva Natura.