ZF Live. Steliana Moraru, OTP Leasing: Am avansat în procesul de digital transformation prin lansarea chatbot-ului Eliza, care poate să răspundă la 80% din întrebări şi să stabilească dacă un client este sau nu eligibil

Autor: Alexandra Matei 16.09.2020

♦ Asistentul virtual Eliza este o noutate privind digitalizarea la nivelul companiilor de leasing din România ♦ Chatbot-ul este găzduit direct de site-ul OTP Leasing şi poate fi accesat de clienţi prin platforma My Leasing.

OTP Leasing România, divizia de leasing financiar de pe piaţa locală a grupului maghiar cu acelaşi nume, a lansat chatbot-ul (asistentul virtual) Eliza ca o inovaţie în rândul companiilor de leasing din România, care are rolul de a automatiza procesul de ofertare pentru persoane juridice şi de a oferi suport non-stop clienţilor existenţi şi potenţiali, după cum susţine Steliana Moraru, head marketing&digital transformation la OTP Leasing.

„Acest chatbot este genul de proiect care a venit odată cu procesul de digital transformation şi este primul din domeniul de leasing. Lucrează pe zona de self-service, poate identifica dorinţele clienţilor şi le poate oferi acestora posibilitatea de a efectua operaţiuni într-un timp mult mai scurt, fără intervenţia umană“, a spus Steliana Moraru, head marketing&digital transformation la OTP Leasing, în cadrul emisiunii online de business ZF Live.