Zuckerberg a învins din nou: Advertiserii se reîntorc cu publicitate pe platforma Facebook

Autor: Eduard Ivanovici 16.09.2020

Unele dintre cele mai mari companii din lume, care şi-au încheiat parteneriatele cu Facebook din cauza problematicii discursurilor care incită la ură, s-ar reîntors pe platforma de socializare, a declarat vicepreşedintele Nicola Mendelsohn, conform Bloomberg.

Executivul din cadrul Facebook a declarat că reţeaua de socializare a reuşit să ridice „aproape 95%” din conţinutul incitator la ură pe care l-au identificat roboţii A.I şi angajaţii. „Companiile s-au reîntors pentru că au văzut eforturile pe care le-am făcut”, spune Mendelsohn.

Lista brandurilor care au încheiat parteneriatele sau au boicotat compania lui Mark Zuckerberg include nume precum Coca-Cola, Hershey, Adidas, Ford, General Motors, Lego şi PlayStation.

Luna trecută, Facebook anunţa că va plăti taxe restante de circa 106 milioane de euro în Franţa pentru a încheia o dispută privind veniturile câştigate pe teritoriul ţării.

 În prezent, platforma înregistrează o calitalizare de piaţă în valoare de 776 miliarde de dolari.