Profi a deschis la Ploieşti un nou concept de magazin: Implementăm în noul magazin ceea ce am testat şi s-a dovedit că funcţionează. Dacă merge în următoarele săptămâni, mai deschidem 50-100 de magazine în viitor

Autor: Florentina Niţu 17.09.2020

Lanţul de magazine Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a deschis în oraşul Ploieşti un concept nou de magazin, „Monaco”, un supermarket standard, care are încorporat şi fiiGo, iar dacă va prinde la public, reprezentanţii spun că îl vor replica în alte 50-100 de locaţii noi. Oficialii companiei nu au dorit să comunice valoarea investiţiei, însă au spus ca este cel mai costisitor magazin deschis până în prezent în România.

„De 20 de ani, Profi creşte neîncetat deoarece îsi schimbă permanent modul de operare, învăţând din fiecare nouă experienţă, adaptându-se şi chiar anticipând nevoile consumatorului, aflate şi ele în continuă schimbare. Implementăm în toate noile magazine ceea ce am testat şi s-a dovedit că funcţionează, ca de exemplu aranjamentul magazinelor, politica de preţuri, procesele de lucru cu personalul, felul în care expunem produsele şi multe altele. Astfel ne formăm propriul nostru model de operare”, a declarat Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food, în cadrul unei conferinţe de presă.

El a explicat că în noul magazin este aproape totul schimbat, de la produse, aranjarea lor, modul în care se comunică, până la uniformele şi salariile angajaţilor. De asemenea, compania a schimbat logo-ul şi sloganul. „Zilnic preturi mici”, descrie noua politică agresivă de preţuri a reţelei, în ton cu cerinţele consumatorilor.

Magazinul concept este loc de testare pentru tendinţele de dezvoltare Profi, iar ceea ce se va dovedi viabil în acest magazin în privinţa modului de lucru, a sortimentului, uniformelor şi aşa mai departe, urmează să fie apoi reprodus şi la alte unităţi din cadrul reţelei. „Dacă merge în următoarele săptămâni, mai deschidem 50-100 de magazine.”

Profi este cea mai extinsă reţea de retail modern din ţară, având peste 1.300 de magazine şi mai bine de 21.000 de angajaţi, conform oficialilor companiei.