Profi a deschis la Ploieşti un nou concept de magazin, iar dacă va avea rezultate va fi replicat şi în alte 50-100 de unităţi din cadrul reţelei în viitor. „Plănuim ca în următorii patru ani să creştem, să devenim jucătorul numărul doi de pe plan local, iar apoi să ne dezvoltăm în continuare pentru a ajunge liderul pieţei de retail din România“

Autor: Florentina Niţu 18.09.2020

Lanţul de magazine Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a deschis în oraşul Ploieşti un concept nou de magazin, ce poartă numele „Monaco“. Unitatea este un supermarket standard, dar are încorporată şi o componentă de proxi­mitate pe care compania a testat-o cu conceptul fiiGo ce vindea în principal produse de impuls, precum sucuri sau snacksuri.

Dacă se va dovedi viabil acest concept, reprezentanţii Profi spun că îl vor replica în alte 50-100 de unităţi din reţea. Oficialii companiei nu au dorit să comunice valoarea investiţiei, însă au spus că este cel mai costisitor magazin deschis până în prezent în România. Investiţia într-un magazin de tip supermarket variază în jurul valorii de câteva sute de mii euro, suma fiind mai mare dacă e vorba de un magazin ridicat de la zero, nu unul inaugurat într-un spaţiu cu chirie, conform celor mai recente date ZF.